Vraag en antwoord over Huddle
Wanneer krijg ik toegang tot Huddle?
Wanneer je meedoet met een challenge, dan krijg je een week vóór de start een mail van ons. Ook ontvang je dan een aparte mail met de toegang tot Huddle. In deze mail staat Voeding voor Jou genoemd.
Al onze labels vallen hieronder.
Kijk evt. in je spambox/ongewenste mail.
Wanneer je een traject bent gestart, dan ontvang je direct na aanschaf een bevestigingsmail van ons en vervolgens een aparte mail met de toegang tot Huddle. In deze mail staat Voeding voor Jou genoemd.
Al onze labels vallen hieronder.
Kijk evt. in je spambox/ongewenste mail.
Hoe kan ik inloggen in de challenge of traject in Huddle?
Op de computer kun je inloggen via: https://voedingvoorjou.thehuddle.nl/
Ook kun je de app van Huddle downloaden op je mobiel.
Voor het inloggen gebruik je het mailadres waarmee je je hebt aangemeld voor de challenge of traject.
Kan ik Huddle ook op mobiel bekijken?
Ja, dat kan zeker! Download in je appstore de app van Huddle. Het logo van Huddle bestaat uit ‘dd’ in het geel. Zie bovenaan deze pagina.
Hoe werkt Huddle?
In de menubalk van Huddle – zowel op de computer als op mobiel – vind je een menubalk.
Daar staan de volgende symbolen:
1. Huisje – hier vind je de homepage
2. 2 Rechthoekige tekstballonnetjes achter elkaar – wanneer er een community bij jouw challenge of traject zit, dan vind je deze hier. Wanneer je hier toegang tot hebt, dan kun je hier je vragen stellen onder de betreffende post en ook van elkaar leren.
3. Afstudeerhoedje – DIT IS DE PLEK waar je de challenge of traject vindt
4. Kalender – je ontvangt alle afspraken en herinneringen via de mail
Waar vind ik de bijlagen in Huddle?
Bij verschillende lessen vind je bijlagen. Bij iedere les waar een bijlage bij zit, vind je een kopje/tabblad van bijlagen.
Download deze vervolgens naar je eigen computer (of op je mobiel), zodat je daar ook ná de challenge of traject altijd nog eens naar kunt kijken.
Ik heb de Huddle app al voor een andere training. Kan ik deze dan wel gebruiken voor dit traject?
Ja, dat kan. Zorg er dan wel voor dat je aan ons hetzelfde mailadres hebt doorgegeven als waar je mee ingelogd bent in de app van Huddle.
Je hebt dan ook geen nieuw wachtwoord nodig.
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
- Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt. Let op hoofdletters!
- Probeer in te loggen via een andere browser (bijvoorbeeld Chrome of Safari).
- Wis de cache en cookies van je browser en probeer opnieuw.
Lukt het hier nog steeds niet? Stuur een e-mail naar info@voedingvoorjou.nl en wij helpen je verder.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuwe instellen?
- Je kunt inloggen door alleen je mailadres in te voeren en vervolgens op Ga door. Je ontvangt daarna een mail met een directe inlog. Check zonodig je spambox.
- Een andere optie: klik op de knop “Wachtwoord vergeten?” onder het inlogscherm.
- Voer je e-mailadres in en klik op “Versturen”.
- Check je inbox (en spam!) voor een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten.
- Volg de stappen in de e-mail en kies een nieuw wachtwoord.
Lukt dit niet? Stuur een e-mail naar info@voedingvoorjou.nl en wij helpen je verder.
Ik heb problemen met de Huddle-app
Ervaar jij problemen met de Huddle-app? Volg dan onderstaande stappen:
Stap 1:
Check of je de meest recente update van de app hebt.
Zo niet? Geef je app de nieuwste update.
Klik hier als je wil weten hoe je een app moet updaten op iPhone: https://support.apple.com/nl-nl/HT202180
Klik hier als je wil weten hoe je een app moet updaten op een Android telefoon:
https://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=nl
Stap 2:
Geeft de app na het updaten nog steeds problemen?
Verwijder dan de app en installeer deze opnieuw.
Stap 3:
Heb je de app opnieuw geïnstalleerd en ervaar je nog steeds problemen?
Stuur dan een mailtje naar info@voedingvoorjou.nl met in de mail antwoord op de volgende vraag:
Welke challenge of welk traject volg je en op welk apparaat ondervind je de problemen?
Denk hierbij aan:
Het merk van je telefoon
Type
Update van de software van jouw eigen telefoon
Stuur ook een printscreen mee van het probleem.
Wat gebeurt er als ik mij uitschrijf voor de nieuwsbrief en/of mail?
In dat geval ontvang je ook geen mails meer over je challenge of traject.
Ons mailsysteem zal dat dan blokkeren. Je wordt dan automatisch volledig uitgeschreven voor alle mail.